Chief Operating Officer (СОО проекта iGaming)

  • Алматы
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 4 д. назад
Automated Communication Solutions — инновационная IT-компания, специализирующаяся на автоматизации клиентского пути с помощью AI. Сейчас мы запускаем iGaming-проект GambleGrip и ищем Chief Operating Officer (СОО), который возьмет на себя операционное управление и станет правой рукой CEO.Обязанности:Планирование и организация операционной деятельности компании.Управление процессами: постановка задач, контроль сроков и KPI, оптимизация рабочих стандартов.Управление командой: развитие, наставничество, мотивация, распределение ресурсов.Взаимодействие с другими подразделениями (финансы, HR, IT, безопасность, маркетинг).Контроль ключевых показателей эффективности, подготовка отчетности и аналитики.Управление рисками: выявление узких мест, корректирующие меры, контроль качества.Поддержка и замещение CEO в операционных вопросах.Требования:Высшее образование (экономическое, управленческое или юридическое).Опыт работы от 3 лет в роли операционного директора / СОО или аналогичной должности.Умение управлять мультифункциональными командами и процессами «под ключ».Знание трудового, налогового и корпоративного права.Понимание принципов финансового планирования и бухгалтерского учета.Опыт работы с HR-процессами.Владение инструментами для автоматизации и контроля бизнес-процессов.Английский язык — Intermediate+.Условия:Полная занятость, офис в Алматы (гибридный формат).Испытательный срок — 3 месяца.Конкурентная заработная плата + KPI.Возможность влиять на стратегию и процессы компании.Работа в инновационной IT-компании с амбициозными целями.The company has developed and tested a ready-made solution for omnichannel virtual contact centers, consisting of several blocks, including:✅CRM✅ATC✅No-code business process designers✅ voice and text robots indistinguishable from living people and machine learning algorithms.We divide virtual contact centers into 3 types:1. Telemarketing (customer acquisition)2. Retention (customer retention and return, LTV increase)3. Customer support (incoming line: voice and text)At the moment, we have selected 4 industries in which we already have large customers - leaders in their industry:1. Retail lending: MFIs, PDL, Retail lending by banks;2. Retail & ecommerce: food, clothing, electronics and household appliances, new buildings, car dealerships;3. Igaming (gambling): sportsbook, casino, lottery companies;4. Medicine: private and public clinics;The main regions where we work:1. CIS;2. LatAm;3. Asia;4. Europe + Australia + Canada;5. Turkey;- the main volumes are for the countries listed above, but we are able to work with almost all languages ​​and are aiming to expand the list.We currently have technologies (platforms) in our hands, in which we have invested large budgets. Technologically, we are significantly ahead of similar platforms.We have a USP in the form of industry expertise and adaptation of the platform to the industries we are interested in - we are unique in some way.The solution is very effectiveThere is a whole queue of pilot clients.Our team has more than 500 people (including the necessary employees - native speakers from other countries).We are aimed at active growth and expansion in the industries we have taken on. The market allows us to grow thousands of times.At the moment, we are actively forming a team and forming work regulations. Many interesting positions are emerging.

HeadHunter