Помощник/ассистент бухгалтера
VanOnGo
- Алматы
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Работа с первичной документацией: отражение АВР, разноска банка и т.д.
- Распечатка документов из системы: АВР, договоры и др.
- Ввод и проверка физ лиц в базу с данными по удв.
- Прошивка документов, наведение порядка по регистрам.
- Сбор необходимых документов по физ лицам (справки, пенсионные удостоверения и т.д.)
- Выполнение других поручений бухгалтера.
- Высшее профильное образование.
- Опыт работы на аналогичной должности от 1 года.
- Навыки работы в 1С.
- Владение еxcel.
- Аккуратность, внимательность к деталям, ответственность, готовность к обучению внутренним процессам и системам.
- Знание особенностей ведения учета в сфере IT, логистики.
— Рабочие дни с понедельника по пятницу, с 9 до 18.
— Официальное трудоустройство.
— Дружелюбная, профессиональная команда.Vanongo is an AI-powered last-mile logistics platform that enables transparent and precise delivery for merchants and fleets for sales increase. Focus on the post-checkout part of the journey provides upsell capabilities during the delivery.
Vanongo brings consumer-centric tech to the world of urban last-mile delivery.
We focus on: enabling transparent and precise delivery for merchants and fleets for sales increase making post-checkout part of the journey and enabling upsell capabilities during the delivery.In return, we guarantee:
- Remote work with an extensive onboarding process, monthly CFR (Conversation, Feedback, Recognition) sessions, and opportunities to participate in informal events.
- A chance to shape the product as we actively develop.
- An open and transparent work environment that utilizes OKRs methodology.
- Autonomy to achieve common goals without micromanagement.
- Opportunities for personal and professional development.
- A dynamic and diverse team with unique backgrounds and interests!
- Generous time off, including 25 days of Vacation and 25 days of Sick leave, 3 Days off, and 2 Days for Self Development.
HeadHunter