
Администратор
- Шымкент, Туркестанская область
- 200 000 тнг в месяц
- Постоянная работа
- Полная занятость
- 1. Клиенттерді автосалонға кіре берісте қарсы алу, сәлемдесу және клиенттің базалық қажеттілігін анықтау.
- 2, Әкімшілік мәселелерді шешу;
- 3. телефон арқылы хабарласқан келушілер мен тұлғаларға Компанияның қызметтерін/тауарларын көрсету;
- 4, Компания клиенттерінің/контрагенттерінің сыртқы сұрау салулары мен Компания мамандарының арасында келіп түскен сұрау салуды шешуге құзыретті өзара іс-қимылды ұйымдастыру.
- 5, Тәртіпті күнделікті бақылау.
- 6, Үздіксіз жұмысты ұйымдастыру.
- 7, Қызметкерлердің жұмыс істеуі үшін қолайлы жағдайлар жасау
- Белсенді өмірлік ұстаным
- Адамдармен қарым-қатынас жасай білу
- ПК-ны білу міндетті
- Әңгімелесу кезіндегі барлық сұрақтар
- Ынтымақты ұжым
- Толық жұмыс күні
- Жақсы жалақы
- Ресми жұмысқа орналастыру
- Активная жизненная позиция
- Умение общаться с людьми
- Знание ПК обязательно
- Все вопросы при собеседовании
- Дружный сплоченный коллектив
- Полный рабочий день
- Хорошая заработная плата
- Официальное трудоустройство
HeadHunter