Бухгалтер по авансовым отчетам со знанием английского языка

Smart Solutions

  • Алматы
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 15 д. назад
Responsibilities:
  • Weekly request for scanned and hard copies documents of employee for Expense report preparation
  • Review of submitted documents (provided by employees), including fiscal receipts, electronic tax invoices, acts of services rendered, invoices, and other expense-supporting documents, in accordance with the legislation of the Republic of Kazakhstan
  • Recording of advance reports in the internal system (Excel), including the generation and completion of Form T-3 (Advance Report), upon receipt of an accurate and complete supporting document package
  • review availability of original supporting documents;
  • sort original documents by corresponding advance reports;
  • prepare a list of missing original documents;
  • attach original documents to printed From T-3;
  • file completed advance reports into folders;
  • monthly filing of advance reports into folders in accordance with the register
  • responsibility for signing Form T-3 (Advance Report), including employee certification and approval by the Company’s management
  • Monthly reconciliation of corporate cards transaction based on bank statement with actual expenses reflected in the advance reports
  • Identification of missing advance reports based on reconciliation results and submission of a follow-up request to the relevant employee
  • Compilation of a list of missing or incorrectly prepared documents and sending a request to relevant employee
  • Provide ER to EY on a monthly basis
Smart Solutions — международный провайдер HR-услуг и аутсорсинга бизнес-процессов, работающий в 8 странах: Казахстане, Узбекистане, Кыргызстане, Азербайджане, Украине, Польше, Грузии и ОАЭ.Наши достижения:
  • 10 000+ сотрудников задействованы в аутсорсинговых проектах.
  • 500+ клиентов доверяют нам как на локальном, так и на международном рынке.
  • 150000+ собственная база кандидатов
Основные направления деятельности:
  • Профессиональный поиск и подбор специалистов.
  • Массовый подбор персонала для крупных проектов.
  • Тестирование и оценка кандидатов.
  • Международный рекрутинг.
  • Обзоры заработных плат и компенсаций.
  • Выведение персонала из штата компании (аутстаффинг).
  • Лизинг и аутсорсинг линейного персонала.
  • Расчет заработной платы.
  • Предоставление временного персонала.
  • Аутсорсинг бухгалтерского и налогового учета.
  • Кадровое делопроизводство.
  • Организация охраны труда.
Для соискателей и работодателей:Если вы ищете новые карьерные возможности или эффективные решения для управления персоналом, Smart Solutions станет вашим надежным партнером.Smart Solutions — это опыт, надежность и доверие сотен компаний по всему миру. Давайте достигать целей вместе!

HeadHunter