Administrative Assistant

Международный Аэропорт Алматы

  • Алматы
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 9 д. назад
Founded in 1935, Almaty International Airport is the largest air gateway in Kazakhstan and, since 2020, has been part of TAV Airports, a member of the Groupe ADP – the world’s leading airport management platform operating in 29 countries.Our mission – connecting CIS countries to the world through a seamless, world-class travel experience.Our vision – by 2030, to become Asia’s most desired gateway with the largest number of destinations in Central Asia, delivering innovative travel and cargo experience, and driving sustainable growth for local communities.Our values – Safety & Responsibility, Customer & People Centricity, Innovation & Agility, Collaboration & Transparency, Excellence & Passion.We are committed to operational excellence, customer satisfaction, and continuous innovation, while upholding the highest standards of safety, sustainability, and service quality.Key responsibilities:
  • Manage professional and personal scheduling, including agendas, mail, email, phone calls, client management, and other company logistics
  • Coordinate complex scheduling and calendar management, as well as content and flow of information to senior executive
  • Manage senior executives’ travel logistics and activities, including accommodations, transportation, and meals
  • Provide administrative and office support, such as typing, dictation, spreadsheet creation, faxing, translation, interpretation and maintenance of filing system and contacts database
  • Coordinate internal & external documents, requests
  • Provide consecutive translation in events and meeting when necessary
  • Maintain professionalism and strict confidentiality with all materials
  • Organize team communications and plan events, both internal and off-site
Qualifications & Requirements:
  • 3 or more years of experience in an administrative role reporting directly to upper management
  • Excellent written and verbal communication skills
  • fluent English, knowledge of Turkish is desired (not a requirement)
  • Strong time-management skills and an ability to organize and coordinate multiple concurrent projects
  • Proficiency with office productivity tools and an aptitude for learning new software and systems
  • Flexible team player, willing to adapt to changes and unafraid of challenges
  • Ability to maintain confidentiality of information related to the company and its employees
  • Excellent dress code
What do we offer?
  • Employment in accordance with the Labor Code of the Republic of Kazakhstan
  • Office location - Almaty International Airport
  • Working hours from 8.00 to 17.00, lunch break from 12.00 to 13.00
  • Annual paid leave of 24 calendar days (1 paid day-off for birthday after 1 year of employment)
  • Annual bonuses on performance results, annual salary indexation
  • Voluntary Medical Insurance (after probation period)
  • Corporate meals
  • Shuttle bus
  • Trainings, e-Learning Academy
Join our team today and become a vital part of our global airport family, comprising dedicated professionals who work together to ensure a future of seamless travel experiences!Как всё начиналось:Аэропорт был создан в 1935 году.До 1990 года входил в состав Казахского Управления Гражданской Авиации. 26 апреля 1991 года реорганизован в "Аэропорт Алма-Ата".В 1994 году преобразован в АООТ "Аэропорт Алматы", правопреемником которого является в настоящее время АО "Международный Аэропорт Алматы".С 2020 года Международный аэропорт Алматы вошёл в состав турецкого холдинга TAV Airports.TAV Airports предоставляет комплексные услуги во всех областях деятельности аэропортов и присутствуют в 15 аэропортах по всему миру. Холдинг TAV Airports, входящий в группу ADP (Франция), является частью ведущей глобальной платформы управления аэропортами, который оперирует в 109 аэропортах.Наше видение - быть новаторской и ведущей компанией по эксплуатации аэропортов в целевых регионах: Европе, России и СНГ, Ближнем Востоке, Африке и Индии.Наша миссия - создавать максимальную ценность для всех заинтересованных сторон в работе аэропорта с помощью нашего клиентоориентированного подхода к управлению.Наши корпоративные ценности:Профессионализм: Мы выполняем свои обязанности с максимальной тщательностью и по самым высоким стандартам, внимательно следя за глобальными событиями, связанными с нашим сектором. Во всех наших профессиональных отношениях мы считаем приоритетом работу.Уважение: Мы действуем в соответствии с этическими стандартами как фундаментальным правилом, уделяя первостепенное внимание уважению к людям, окружающей среде, законам и правилам. Мы действуем честно, прозрачно, справедливо и ответственно во всех наших начинаниях.Динамизм: Приняв принцип динамичного и гибкого подхода к работе, мы действуем эффективно и ориентированы на результат, независимо от обстоятельств. Всегда оставаясь в курсе окружающей среды и преобладающих условий, мы быстро реагируем и адаптируемся к изменениям.Инновации: Мы постоянно создаем возможности для улучшения и инноваций во всех процессах, уделяя особое внимание удовлетворенности клиентов. Понимая, что наше отличие связано с инновационными практиками, мы прилагаем все усилия, чтобы наши услуги были современными и креативными.

HeadHunter