Жеткізушілермен есеп айырысу жөніндегі маман / Специалист по расчетам с поставщиками
- Алматы
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Жергілікті және шетелдік жеткізушілерден тауарлар мен қызметтер бойынша кіріс бастапқы құжаттаманы қабылдау және өңдеу;
- ЭШФ АЖ порталында кіріс электрондық шот-фактуралармен жұмыс;
- Бастапқы бухгалтерлік құжаттаманың заңнама талаптарына сәйкестігін тексеру;
- Жүйеде қаржылық сымдарды дұрыс және уақтылы көрсету;
- Кедендік декларациялар жүйесінде өңдеу және өткізу;
- Белгіленген талаптарға сәйкес құжаттаманы сақтау;
- Басқа бөлімдерге ішкі есептерді ұсыну;
- Аудит/ салықтық тексерулер жүргізу кезеңінде сұратылған ақпаратты дайындауға жәрдемдесу;
- Салыстыру актілерін тексеру және қол қою, жеткізушілермен байланыс.
- Жоғары қаржылық / экономикалық білім;
- Ұқсас лауазымдағы жұмыс тәжірибесі кемінде 1 жыл;
- Ағылшын тілін intermediate және одан жоғары деңгейде білу артықшылық болады;
- Excel, сондай-ақ басқа да компьютерлік жүйелердің тәжірибелі пайдаланушысы.
- Өз амбицияларыңызды жүзеге асыру және жаһандық бизнесте дағдыларыңызды дамыту мүмкіндігі – біздің өлшеміміз бен ауқымымыз ілгерілеу үшін шексіз мүмкіндіктер береді;
- Халықаралық мансап құру және кросс-функционалды қозғалыстар мүмкіндігі;
- Кеңейтілген әлеуметтік пакет: өмірді сақтандыру, ауыр аурулардан сақтандыру, балалардың мектепке дейінгі дамуы үшін қосымша төлем, қызметкерлерге және отбасы мүшелеріне көмек көрсету бағдарламасына қатысу (қаржылық, психологиялық және заңгерлік кеңестер) және т.б.; Филип Моррис Қазақстан қатарынан 10 жыл бойы Қазақстандағы Top Employer сыйлығының иегері болып келеді, сондай-ақ Қазақстандағы Equal Pay сертификатына ие жалғыз компания, бұл біздің жоғары еңбек стандарттарына деген адалдығымызды растайды
- Прием и обработка входящей первичной документации по товарам и услугам от местных и иностранных поставщиков;
- Работа с входящими электронными счетами-фактурами на портале ИС ЭСФ;
- Проверка первичной бухгалтерской документации на соответствие с требованиями законодательства;
- Корректное и своевременное отражение финансовых проводок в системе;
- Обработка и проведение в системе таможенных деклараций;
- Хранение документации в соответствии с установленными требованиями;
- Предоставление внутренних отчетов другим отделам;
- Содействие в подготовке запрашиваемой информации в период проведения аудита/ налоговых проверок;
- Проверка и подписание актов сверки, коммуникация с поставщиками.
- Высшее финансовое / экономическое образование;
- Опыт работы на аналогичной должности не менее 1 года;
- Знание английского языка на уровне intermediate и выше будет преимуществом;
- Опытный пользователь ПК, Excel, а также других компьютерных систем
- Возможность профессионально расти в международной компании, масштаб которой предоставляет безграничные возможности для развития;
- Возможность построения международной карьеры и кросс-функциональных переходов;
- Расширенный социальный пакет: страхование жизни, страхование при критических заболеваниях, доплату на дошкольное развитие детей, участие в Программе поддержки работников (финансовая, психологическая и юридические консультации) для работников и членов семьи, и многое другое.
HeadHunter