Менеджер по программе Профессионального Развития (PDCP)

KIMEP

  • Алматы
  • Постоянная работа
  • Частичная занятость
  • 11 д. назад
KIMEP Executive Education Center is looking for applicants for the following position:Job Title: Professional Development Certificate Program (PDCP) ManagerDepartment: BCBSection/Unit: EECPosition reports to: Director of EECJob Purpose Summary:Marketing, selling and organization of the PDCP seminars, maintain regular PDCP seminar program update to provide clientele with the relevant information, and manage projects with international and local organizationsMain duties and responsibilities (8-15 points):Marketing and selling:
  • PDCP seminars promotion and development (English, Kazakh and Russian)
  • Selling of PDCP seminars to the relevant target groups
  • Selling other Certificate programs such as CFA, ACCA etc.
  • Administrative and logistic support of PDCP seminars
  • Client administration, logistic support, registration maintenance and coordination
Administration:
  • Update of the PDCP information: monthly seminar schedule, seminar outlines
  • Develop newsletters to keep customers informed
Client database maintenance:
  • Update clients’ contact addresses
  • Maintain and monitor existing and newly attracted corporate client list to make it available to the requested bodies
Project Management:
  • International Certification Programs
  • Arranging visiting PDCP seminars in other countries
  • New Project Development
Training logistics/administration:
  • Technical/Logistics support to instructors delivering seminars outside Almaty: part-time instructor transportation to/from the airport arrangement, ticket, catering and hotel booking
Other tasks:
  • Back up EEC Director and Deputy Director as needed and directed
Key deliverablesArrangement, maintaining and bringing 10+ PDCP seminars per year (10+ students/per seminar)Administrative and logistic support of PDCP seminarsPrepare plan for digital visibility of PDCP ProgramPrepare plan for maintaining the students feedbackPitching ad marketing PDCP programs.Maintenance and development of Sales material for PDCP and other certificate programs.To conduct club and alumni activities.Minimum Qualifications:
  • Bachelor degree in Business Administration or Master's degree and background in higher education;
  • Fluency in English, Kazakh and Russian;
  • Excellent communication skills (oral / written);
  • Strong interpersonal skills as well as organization, problem-solving, and multi-tasking skills are required;
  • Strong personal values including loyalty, integrity, honesty, and leadership for building a strong team in the Centre;
  • High level of competence with Microsoft Excel, PowerPoint and Word;
  • At least three years of relevant experience.
Preferred Qualifications:
  • Master’s Degree in Business Administration;
  • Work experience in new product development, sales and/or marketing in business;
  • Good knowledge of academia.
Deadline for submission of applications/resumes is September 8, 2025 inclusive or open until filledPlease indicate your salary expectations in KZT, net monthly.Образовательный Центр для управленческих кадров (ОЦУК) объявляет о вакансии:Наименование должности: Менеджер по программе Профессионального Развития (PDCP)Департамент: факультет бизнеса им. БэнгаОтдел: Образовательный Центр для Управленческих Кадров (ОЦУК)Непосредственный руководитель: Директор ОЦУКРезюме должности:Маркетинг, продажа и организация семинаров программы Профессионального Развития (PDCP), регулярное обновление программы для предоставления клиентам необходимой информации и управление проектами, проводимыми совместно с международными и местными организациями.Основные обязанности:Маркетинг и продажи:
  • Продвижение семинаров по программам Профессионального Развития (PDCP) (английский и русский языки).
  • Продажа семинаров Профессионального Развития (PDCP) соответствующим целевым группам.
  • Продажа других сертификационных программ таких как CFA, ACCA.
  • Административная и логистическая поддержка семинаров Профессионального Развития (PDCP).
  • Управление и администрирование клиентами, их логистическая поддержка, регистрация и координация.
Администрирование:
  • Обновление информации о программе Профессионального Развития (PDCP): ежемесячный график семинаров, планы семинаров.
  • Создание информационных бюллетеней для осведомления клиентов.
Обслуживание клиентской базы данных:
  • Обновление контактных адресов клиентов.
  • Ведение и мониторинг списка существующих и вновь привлеченных корпоративных клиентов с целью доступности списка для всех запрашиваемых подразделений.
Управление проектами:
  • Международные программы сертификации.
  • Организация выездных семинаров в других странах.
  • Разработка новых проектов.
Логистика/администрирование тренингов:
  • Техническое/логистическое содействие преподавателям, проводящим семинары за пределами Алматы: организациям трансфера преподавателя в/из аэропорта, бронирование билетов, организация кейтеринга и гостиницы.
Другие задачи:· Выполнение других поручений Директора и Заместителя Директора когда необходимоКлючевые результатыОрганизация, поддержка и продвижение как минимум 10 семинаров программы Профессионального Развития в год (10+ студентов на 1 семинар)Поддержание и продвижение потоков и семинаров программы Профессионального Развития (PDCP)Подготовка плана цифровой видимости программы Профессионального Развития (PDCP).Подготовка плана для поддержания обратной связи со студентами.Организация презентации программ Профессионального Развития (PDCP) и других программ.Обновление и разработка рекламных материалов для программы Профессионального Развития (PDCP) и других сертификационных программ.Проведение клубных мероприятий и мероприятий для выпускников.Минимальные квалификационные требования:
  • Степень бакалавра делового администрирования или степень магистра и опыт в области высшего образования;
  • Свободное владение английским, казахским и русским языками;
  • Отличные коммуникативные навыки (устные/письменные);
  • Сильные межличностные навыки, а также навыки организации, решения проблем и многозадачности;
  • Сильные личные ценности, включая лояльность, порядочность, честность и лидерство для построения сильной команды в Центре;
  • Высокий уровень владения Microsoft Excel, PowerPoint и Word;
  • Не менее трех лет соответствующего опыта работы.
Предпочтительные квалификационные требования:
  • Степень магистра делового администрирования;
  • Опыт работы в сфере разработки новых продуктов, продаж и/или маркетинга в бизнесе;
  • Хорошее знание академических програм.
Отклики принимаются до 8 сентября 2025г включительно или до найма сотрудниковПросим указать ваши ожидания по заработной плате в тенге на руки в форме отклика.KIMEP University is the leading independent North American-styled academic institution in the CIS. Currently, we have approximately 4,000 students enrolled in our six academic units, studying business, law, journalism, the social sciences and English pedagogy. KIMEP University’s world-class curriculum is based on international standards, and all of its classes are taught in English. Utilizing a strong support system that features a first-rate Language Center, the largest English-language library in the CIS, a modern Sports Center and much more, KIMEP University strives to provide an invaluable academic experience for all of its students and faculty.KIMEP University has an outstanding reputation throughout Kazakhstan and the region. We have active links to the business community, with support from PricewaterhouseCoopers, Citibank, the state oil company KazMunaiGaz, ExxonMobil, Kookmin Bank and many others. Our programs are consistently rated by the Kazakhstani Ministry of Education as the first in their class, and a recent independent assessment by Kazakhstan’s business and legal community awarded KIMEP University with the best MBA and Executive MBA Programs in the country.

HeadHunter