Руководитель отдела продаж

  • Нур-Султан
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 1 мес. назад
Automated Communication Solutions Ltd. — быстрорастущая IT-компания, которая создает и внедряет омниканальные CRM-системы, повышая эффективность коммуникаций, конверсию и удержание клиентов с помощью AI-решений.Обязанности:Управление командой лидогенерации (в прямом подчинении — 5 тимлидов).Обеспечение выполнения KPI по количеству назначенных встреч и качеству лидов.Анализ текущих процессов и внедрение улучшений (гипотезы, автоматизация, оптимизация).Разработка и тестирование новых подходов к привлечению лидов (email, соцсети, звонки).Проведение обучения и развитие команды.Ведение отчетности, построение предиктивной аналитики по результатам команды.Интеграция в корпоративную культуру и повышение эффективности взаимодействия.Требования:Опыт в лидогенерации или продажах — от 3 лет, из них минимум 1 год в управлении командой.Уверенные навыки работы с холодными/тёплыми каналами (звонки, письма, соцсети).Владение CRM-системами, инструментами аналитики (Excel, Power BI и др.).Опыт разработки и тестирования гипотез.Лидерские качества, высокий уровень самоорганизации и ориентация на результат.Коммуникативные навыки, стратегическое мышление и стрессоустойчивость.Владение таск-менеджерами (например, Trello, Notion, ClickUp).Условия:Полностью удалённый формат работы.Гибкий график (10–19 по времени Алматы/Астаны).Перспектива карьерного роста.Возможность влиять на стратегию и развитие процесса лидогенерации.Работа в команде, ориентированной на рост и инновации.The company has developed and tested a ready-made solution for omnichannel virtual contact centers, consisting of several blocks, including:✅CRM✅ATC✅No-code business process designers✅ voice and text robots indistinguishable from living people and machine learning algorithms.We divide virtual contact centers into 3 types:1. Telemarketing (customer acquisition)2. Retention (customer retention and return, LTV increase)3. Customer support (incoming line: voice and text)At the moment, we have selected 4 industries in which we already have large customers - leaders in their industry:1. Retail lending: MFIs, PDL, Retail lending by banks;2. Retail & ecommerce: food, clothing, electronics and household appliances, new buildings, car dealerships;3. Igaming (gambling): sportsbook, casino, lottery companies;4. Medicine: private and public clinics;The main regions where we work:1. CIS;2. LatAm;3. Asia;4. Europe + Australia + Canada;5. Turkey;- the main volumes are for the countries listed above, but we are able to work with almost all languages ​​and are aiming to expand the list.We currently have technologies (platforms) in our hands, in which we have invested large budgets. Technologically, we are significantly ahead of similar platforms.We have a USP in the form of industry expertise and adaptation of the platform to the industries we are interested in - we are unique in some way.The solution is very effectiveThere is a whole queue of pilot clients.Our team has more than 500 people (including the necessary employees - native speakers from other countries).We are aimed at active growth and expansion in the industries we have taken on. The market allows us to grow thousands of times.At the moment, we are actively forming a team and forming work regulations. Many interesting positions are emerging.

HeadHunter