Менеджер по развитию клиентов

  • Кызылорда, Кызылординская область
  • 140 000 тнг в месяц
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 24 д. назад
Компания ЧК "Automated Communication Solutions LTD." - молодая быстрорастущая IТ компания. Мы увеличиваем эффективность коммуникаций с клиентами с помощью AI- технологий.Мы активно расширяемся и сейчас в поиске Менеджера по развитию клиентов в нашу команду.Обязанности:
  • Создание чатов с клиентами и отправка им необходимых материалов;
  • Ежедневное внесение/обновление в Bitrix24 по чатам;
  • Ведение коммуникации в чатах;
  • Составление КП, договора и NDA по установленным шаблонам;
  • Ознакомление с правками/корректировками в договорах и NDA;
  • При необходимости онлайн встреча с юристом со стороны Заказчика для обсуждения правок;
  • Резюмирование встречи;
  • Выполнение прочих запросов от Заказчика.
Требования:
  • Высшее или средне-специальное образование;
  • Знание русского языка в совершенстве;
  • Умение работать с офисной техникой и ПО (MS Office, Google Workspace, CRM-системы);
  • Умение расставлять приоритеты и работать в условиях многозадачности;
  • Грамотная устная и письменная речь;
  • Знание делового этикета и умение вести деловую переписку;
  • Умение управлять несколькими проектами одновременно;
  • Высокий уровень ответственности и исполнительности;
  • Ответственность, внимательность к деталям и аккуратность.
Мы предлагаем:
  • Возможность работы в быстрорастущей IT компании;
  • Официальное трудоустройство;
  • Конкурентоспособную заработную плату;
  • Бонусы и премии по результатам работы;
Возможность для профессионального и карьерного роста;Дружелюбную атмосферу;Комфортный офис.The company has developed and tested a ready-made solution for omnichannel virtual contact centers, consisting of several blocks, including:✅CRM✅ATC✅No-code business process designers✅ voice and text robots indistinguishable from living people and machine learning algorithms.We divide virtual contact centers into 3 types:1. Telemarketing (customer acquisition)2. Retention (customer retention and return, LTV increase)3. Customer support (incoming line: voice and text)At the moment, we have selected 4 industries in which we already have large customers - leaders in their industry:1. Retail lending: MFIs, PDL, Retail lending by banks;2. Retail & ecommerce: food, clothing, electronics and household appliances, new buildings, car dealerships;3. Igaming (gambling): sportsbook, casino, lottery companies;4. Medicine: private and public clinics;The main regions where we work:1. CIS;2. LatAm;3. Asia;4. Europe + Australia + Canada;5. Turkey;- the main volumes are for the countries listed above, but we are able to work with almost all languages ​​and are aiming to expand the list.We currently have technologies (platforms) in our hands, in which we have invested large budgets. Technologically, we are significantly ahead of similar platforms.We have a USP in the form of industry expertise and adaptation of the platform to the industries we are interested in - we are unique in some way.The solution is very effectiveThere is a whole queue of pilot clients.Our team has more than 500 people (including the necessary employees - native speakers from other countries).We are aimed at active growth and expansion in the industries we have taken on. The market allows us to grow thousands of times.At the moment, we are actively forming a team and forming work regulations. Many interesting positions are emerging.

HeadHunter