Call center operator

Учреждение SDU University

  • Казахстан
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 6 д. назад
Мiндеттері:
  • Кіріс қоңырауын қабылдау
  • Консультациялық қолдау
  • Университет туралы толық ақпарат беру
  • Kipic акпараттық қоңырауларды жүзеге асыру (call сепtег коцырауJIары,
  • whatsapp хаттамалары)
  • SDU сайтында калдырылған нөмiрлер бойынша коцырау шалып, толық
  • Акпараттандыру
  • Клиенттер (абитуриенттер, ата-аналар) базасын толтыру
  • Клиенттердi ақпарат алмасуга шақыру (ақпаратты беру)
  • Айлық кіріс қоңыраулар, смс хаттамалар бойынша ecell беру
Талаптары:
  • Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар;
  • Ағылшын тілін білу деңгейі – Pre-Intermediate (B1);
  • Қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде жазбаша және ауызша сауаттылыққа ие.
  • Офис талаптарына сай киіну;
  • Компьютерлік сауаттылық (Word, Excel, PowerPoint, Google Apps және т.б.);
  • Құпия мәліметтерді жарияламау;
  • Жұмыс барысында қате жіберілген жағдайда басшыға дер кезінде хабар беру;
  • Бекітілген жұмыс тәртібін сақтау;
  • Университеттің ішкі тәртібіне сәйкес этикалық нормаларды сақтау.
Шарттары:
  • ҚР Еңбек Кодексі бойынша жұмысқа тіркеу;
  • Жұмыс уақыты: дүйсенбі-жұма 8:30-17:30, түскі ас 12:30-13:30;
  • Кампуста жаңа инновациялық кітапхана бар;
  • Асханадағы түскі асқа 50% жеңілдік;
  • Ағылшын тіл курстарына қосымша жеңілдіктер;
  • Кампуста медициналық бөлім «Жанұя» орталығы тегін қызмет көрсетеді;
  • Психологиялық кеңес беру орталығы қызметкерлерге тегін қызмет көрсетеді.
SDU University – один из первых частных ВУЗов Казахстана. Университет расположен у подножия гор, в 20 километрах от центра Алматы. SDU University был основан в 1996 г. и торжественно открыт первым президентом страны Нурсултаном Назарбаевым. В настоящее время в университете функционируют четыре факультета: Факультет педагогики и гуманитарных наук, Факультет инженерных и естественных наук, Факультет права и социальных наук и Школа бизнеса.

HeadHunter