Call center operator
Учреждение SDU University
- Казахстан
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Кіріс қоңырауын қабылдау
- Консультациялық қолдау
- Университет туралы толық ақпарат беру
- Kipic акпараттық қоңырауларды жүзеге асыру (call сепtег коцырауJIары,
- whatsapp хаттамалары)
- SDU сайтында калдырылған нөмiрлер бойынша коцырау шалып, толық
- Акпараттандыру
- Клиенттер (абитуриенттер, ата-аналар) базасын толтыру
- Клиенттердi ақпарат алмасуга шақыру (ақпаратты беру)
- Айлық кіріс қоңыраулар, смс хаттамалар бойынша ecell беру
- Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар;
- Ағылшын тілін білу деңгейі – Pre-Intermediate (B1);
- Қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде жазбаша және ауызша сауаттылыққа ие.
- Офис талаптарына сай киіну;
- Компьютерлік сауаттылық (Word, Excel, PowerPoint, Google Apps және т.б.);
- Құпия мәліметтерді жарияламау;
- Жұмыс барысында қате жіберілген жағдайда басшыға дер кезінде хабар беру;
- Бекітілген жұмыс тәртібін сақтау;
- Университеттің ішкі тәртібіне сәйкес этикалық нормаларды сақтау.
- ҚР Еңбек Кодексі бойынша жұмысқа тіркеу;
- Жұмыс уақыты: дүйсенбі-жұма 8:30-17:30, түскі ас 12:30-13:30;
- Кампуста жаңа инновациялық кітапхана бар;
- Асханадағы түскі асқа 50% жеңілдік;
- Ағылшын тіл курстарына қосымша жеңілдіктер;
- Кампуста медициналық бөлім «Жанұя» орталығы тегін қызмет көрсетеді;
- Психологиялық кеңес беру орталығы қызметкерлерге тегін қызмет көрсетеді.
HeadHunter