Bellboy (Швейцар)

Hilton

  • Нур-Султан
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 27 д. назад
Қонақтарды қарсы алу қызметкері (Bellboy) ең алдымен қонақтарды қонақүйге келген кезде жылы қарсы алып, олардың багаждарын жеткізумен айналысады. Сіз әрқашан ең жоғары қонақжайлылық стандарттарын көрсетуге және барлық сұраныстардың жылдам әрі сыпайы орындалуын қамтамасыз етуге жауапты боласыз.Қонақтарды қарсы алу қызметкері (BELLBOY) қонақүйде немен айналысады?VIP қонақтар немесе ерекше қажеттіліктері бар қонақтар тізімін күнделікті тексередіҚажет болған жағдайда қонақтарға, әріптестерге және келушілерге көмектесуге дайын болу үшін тіркеу үстелі жанында немесе фойеде боладыҚонақтарға багаждарын тіркеу үстеліне дейін жеткізуге көмектеседіҚонақтарды бөлмелеріне дейін ертіп апарады, тіркеу үстелінде көрсетілген бөлмеге багаждарын орналастырадыБөлмені тазалығы мен қажетті заттардың бар-жоғына тексеріп, бөлмедегі ыңғайлылықтар туралы қонақтарға мәлімет бередіҚонақ бөлмелеріне және басқа кеңселерге факс, хабарлама, сәлемдеме және гүлдер жеткізедіҚонақтардан келген сұраныстарға кәсіби, тиімді және пайдалы ақпарат беру арқылы жауап бередіБұл лауазым үшін НЕ ҚАЖЕТ?Қонақжайлылық саласында жұмыс тәжірибесінің болуы және жоғары деңгейде қызмет көрсетуге деген ұмтылыс құпталадыЖақсы команда ойыншысы болуТаңертеңгі және кешкі ауысымда жұмыс істеуге бейім болуТамаша коммуникациялық дағдыларға ие болуАғылшын, қазақ және орыс тілдерінде жазбаша және ауызша жақсы деңгейде сөйлей білу20:00-ден 08:00-ге дейін, 2/2 жұмыс кестесімен жұмыс істеуКомпания ретінде біз НЕ ҰСЫНАМЫЗ?Дүниежүзілік стандарттар бойынша халықаралық брендте жұмысӘлеуметтік пакет, кепілдіктер және қауіпсіздікМансаптық өсу мүмкіндіктеріGoHilton қызметкерлерге арналған бірегей бағдарламасы арқылы Hilton қонақүйлерінде тұру және қызметтерді арнайы бағамен пайдалану мүмкіндігіВ первую очередь, Bellboy отвечает за Приветствие всех гостей в отеле и выдачу багажа по прибытии. Вы будете следить за тем, чтобы в любое время демонстрировались самые высокие стандарты гостеприимства и чтобы все запросы гостей выполнялись быстро и вежливо.Чем занимается BELLBOY в отеле?Проверяет ежедневный список прибытия для VIP-персон или гостей с особыми потребностямиПрисутствует у стойки регистрации или в холле, чтобы быть готовым помочь гостям, коллегам и посетителям по запросуПомогает гостям донести багаж до стойки регистрацииСопровождает гостей в номер, размещает багаж в номере, указанном на стойке регистрацииОсматривает номер на предмет порядка и необходимых принадлежностей и информирует гостей об удобствах в номереДоставляет факсы, сообщения, посылки и цветы в комнаты для гостей и другие офисыОтвечает на запросы гостей, предоставляя компетентную, эффективную и полезную информациюЧто НЕОБХОДИМО для этой позиции?
  • Приветствуется опыт работы в сфере гостеприимства и стремление обеспечить высокий уровень обслуживания клиентов
  • Быть хорошим командным игроком!
  • Приспособленность для работы в различные ранние или поздние смены
  • Обладать отличными коммуникативными навыками
  • Хороший уровень письменного и разговорного английского, казахского и русского языков
  • Работать по графику с 20.00 до 08.00, 2/2
Что мы ПРЕДЛАГАЕМ как компания?
  • Работа в международном бренде по мировым стандартам
  • Социальный пакет, гарантии и безопасность
  • Карьерные возможности
  • Доступ к уникальной программе для сотрудников GoHilton со специальными ценами на проживание и услуги во всех отелях Hilton по всему миру!
What will it be like to work for Hilton?
Hilton is the leading global hospitality company, spanning the lodging sector from luxurious full-service hotels and resorts to extended-stay suites and mid-priced hotels. For more than a century, Hilton has offered business and leisure travelers the finest in accommodations, service, amenities and value. Hilton is dedicated to continuing its tradition of providing exceptional guest experiences across its global brands. Our vision “to fill the earth with the light and warmth of hospitality” unites us as a team to create remarkable hospitality experiences around the world every day. And, our amazing Team Members are at the heart of it all!Hilton Astana - first managed Hilton hotels brand in Kazakhstan. Operating under the owning LLP "Шаңырақ Platinum".Our Vision, Mission and Values guide our company and our Team Members in everything we do.OUR VISION“To fill the earth with the light and warmth of hospitality – by delivering exceptional experiences – every hotel, every guest, every time.”OUR MISSION“To be the most hospitable company in the world – by creating heartfelt experiences for our guests, meaningful opportunities for our Team Members, high value for our owners and a positive impact for our communities.”Why should you apply for our vacancies?
  • We are worldwide hotel international company
  • We provide clear and understandable career growing
  • We have our own Talent developing program
  • We provide non stop training developing programs internal trainings, e-learning etc.
  • We are trust and care about our personal
If you are ready to grow up with Hilton Astana, if you are looking for new opportunities - WELCOME TO HILTON ASTANA !P.S.We are committed to offer the same high level of hospitality to our Team Members as they offer it to our guests.We strive to create a welcoming and positive environment where everyone is heard, valued and respected. It’s also essential that we provide nurturing and collaborative workplaces, with countless opportunities for our Team Members to thrive and achieve both personal and professional goals.Our Team Members are the heart of our success. They define the word “hospitality” for millions of people every year and deeply deserve of receiving our hospitality in return.

HeadHunter