An international FMCG company is looking for an Executive Assistant.Key Responsibilities:Manage the executive’s calendar: schedule meetings, appointments, and business tripsOrganize and coordinate events, conferences, and business meetingsReceive, process, and monitor incoming correspondencePrepare and edit documents, including reports and presentationsCommunicate with internal departments and external partnersHandle business correspondence, including in EnglishArrange travel, accommodation, and visa supportPrepare reports on travel expensesOrganize visits of guests from headquarters and top managementRequirements:Higher educationMinimum 3 years of relevant experienceFluent English (spoken and written); knowledge of Turkish is an advantageStrong proficiency in MS Office and OutlookBenefits package:Lunch provided by the companyHealth insurance for the employee and their familyLife insurance coverageANCOR – стаффинговая компания, ведущая бизнес в Центральной Азии с 2007 года. ANCOR предлагает клиентам решения в области аутстаффинга, предоставления временного персонала, аутсорсинга бизнес-процессов, рекрутмента и консалтинга, является поставщиком цифровых продуктов и решений для кадровой сферы в Казахстане, Узбекистане, Грузии, Армении, Азербайджане, Монголии, Кыргызстане, Туркменистане, Таджикистане.Головной офис компании расположен в Алматы (Казахстан). Офис компании располагается также в Астане.Более 300 компаний ежегодно пользуются услугами ANCOR. Более 5000 кандидатов находят постоянную и временную работу с ANCOR.