CRM Manager

  • Нур-Султан
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 4 д. назад
Automated Communication Solutions Ltd. — быстрорастущая IT-компания, которая создает и внедряет омниканальные CRM-системы, повышая эффективность коммуникаций, конверсию и удержание клиентов с помощью AI-решений.Для нового проекта EnjerBet мы ищем CRM Manager, который займется стратегией взаимодействия с пользователями и настройкой триггерных цепочекЗадачи:Составление событийного контент-плана для акций и компаний.Разработка стратегии по триггерным цепочкам.Настройка сценариев по событиям: welcome bonus, first deposit match, daily login, cashbacks, churn-reactivation.Определение критериев сегментации: объем депозитов, частота игры, профит, lifetime value.Настройка и проведение массовых рассылок: запуск — тестирование — анализ.Опыт:Работа в EdTech, FinTech или iGaming на аналогичной позиции.Практический опыт в customer.io (обязательное условие).Умение сегментировать аудиторию.Опыт создания триггерных цепочек и автоматизированных сценариев.Знание каналов коммуникации: e-mail, push, SMS, мессенджеры.Понимание методов анализа эффективности кампаний.Ответственность и проактивность.Умение работать в команде с кросс-функциональными специалистами (дизайнеры, копирайтеры, локализация).Мы предлагаем:Конкурентную зарплату и официальное оформление.График: Пн–Пт, с 9:00 до 18:00 МСК (±2 часа).Возможность карьерного ростаДружелюбную команду профессионалов.Удаленный формат работы.The company has developed and tested a ready-made solution for omnichannel virtual contact centers, consisting of several blocks, including:✅CRM✅ATC✅No-code business process designers✅ voice and text robots indistinguishable from living people and machine learning algorithms.We divide virtual contact centers into 3 types:1. Telemarketing (customer acquisition)2. Retention (customer retention and return, LTV increase)3. Customer support (incoming line: voice and text)At the moment, we have selected 4 industries in which we already have large customers - leaders in their industry:1. Retail lending: MFIs, PDL, Retail lending by banks;2. Retail & ecommerce: food, clothing, electronics and household appliances, new buildings, car dealerships;3. Igaming (gambling): sportsbook, casino, lottery companies;4. Medicine: private and public clinics;The main regions where we work:1. CIS;2. LatAm;3. Asia;4. Europe + Australia + Canada;5. Turkey;- the main volumes are for the countries listed above, but we are able to work with almost all languages ​​and are aiming to expand the list.We currently have technologies (platforms) in our hands, in which we have invested large budgets. Technologically, we are significantly ahead of similar platforms.We have a USP in the form of industry expertise and adaptation of the platform to the industries we are interested in - we are unique in some way.The solution is very effectiveThere is a whole queue of pilot clients.Our team has more than 500 people (including the necessary employees - native speakers from other countries).We are aimed at active growth and expansion in the industries we have taken on. The market allows us to grow thousands of times.At the moment, we are actively forming a team and forming work regulations. Many interesting positions are emerging.

HeadHunter