Support Specialist
ROGII
- Алматы
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Provide online Technical sales & workflow presentations to clients
- Customer Technical Support (phone, email) including possible calls during evenings and weekends
- Tracking of client’s bugs and new features requests
- Prepare technical documentation
- Testing new software solutions
- Other tasks related to all above
- 4-year degree in Earth Sciences or Engineering
- Intermediate to Advanced ability with StarSteer geosteering software is an asset
- Strong knowledge of drilling operations and operations geology workflows
- Strong communication skills, both written and spoken; experience creating and delivering presentations
- Working knowledge of Microsoft office products and Google Docs
- Working knowledge of Python
- Experience with geoscience software (Petrel, Kingdom, GeoGraphix, etc)
- Computer science and/or IT troubleshooting experience
- Customer service experience
- Официальное трудоустройство в международную компанию;
- Гибкий рабочий график с возможностью работать удаленно;
- Конкурентную заработную плату (мы практикуем регулярные performance review, по итогам которых происходит пересмотр заработной платы);
- Профессиональную реализацию в мощной команде специалистов, а именно возможность создавать передовые и уникальные технологии для нефтегазовой сферы);
- Высокий уровень корпоративной культуры и сотрудничества (мы делимся обратной связью, не боимся ошибаться и всегда поддерживаем друг друга);
- Возможность развития знаний и скиллов, участие в профильных семинарах, тренингах и конференциях за счет компании.
HeadHunter