Plan, implement and audit the overall digital marketing strategy
Organize and lead digital marketing team
Stay up to date with the latest trends and best practices
Manage and audit different digital marketing channels
Define and measure ROI and KPIs
Prepare and manage digital marketing budget
Audit overall owned digital channels
Track Google Analytics, communication platforms’ data and make complex analysis
Anticipate sales performance trends and align the KPI, budget and channel distribution accordingly.
Research competition, investigate benchmarks and provide areas for improvement
Cooperate with other departments to sustain knowledge transfer between them.
Make decisions and take actions based on previous experience, trends and data analysis to revising procedures accordingly.
Consistently drive innovation and bring disruptive ideas.
Requirements:University graduateFluent in English & Russian, Turkish (advantage)At least 5 years of experience in sales & marketingExcellent communication skills and ability to work in a team environment.Strong digital marketing & e-commerce skillsExperience with OTA ( Booking, Expedia & trip advisor)Experience in analytical tools such as Google AnalyticsAbility to read & analyze dataSkills in budget managementStrong knowledge of revenues & analysisConditions:
5/2
transport & meal
Филиала частной компании Aktau Tourism City Ltd. В городе Актау основным видом деятельности является оказание гостиничных (гостиничных менеджмент и туризм) и ресторанных услуг. Филиал частной компании Aktau Tourism City Ltd., в городе Актау управляет отелем «Rixos Water World Aktau». Целью многофункционального гостинично–туристского комплекса «Rixos Water World Aktau» является создание особой зоны отдыха и развлечений на территории, расположенной в восточной части Каспийского моря. А также «Rixos Water World Aktau» — первый и единственный пятизвездочный отель класса люкс в Центральной Азии. Предлагающий своим гостям высококачественный отдых по системе «Все включено».