Ассистент в отдел продаж (только переписка, без звонков)Город: Павлодар / удалённоМы — Automated Communication Solutions LTD, международная IT-компания, создаём программные решения для бизнеса. Наша команда уже насчитывает более 500 специалистов, а продукты используют компании в разных странах мира.Сейчас мы ищем ассистента в отдел продаж, который будет помогать нашим менеджерам в общении с клиентами.Что нужно делать:вести переписку с потенциальными клиентами по готовым шаблонам;отвечать на вопросы, предоставлять информацию о продуктах (только письменно);организовывать встречи менеджеров с клиентами (письменно);поддерживать контакт до назначенной встречи;вести базу клиентов.Важно: никаких звонков, только письменная работа.Мы ждём от вас:умение быстро обучаться;уверенное владение компьютером (MS Office, Google Workspace);грамотный русский язык (устный и письменный);активность, внимательность и ответственность.Условия работы:на старте удалённая работа, затем переход в офис;график: пн–пт, с 9:00 до 18:00 (сб, вс — выходные);зарплата: ставка + KPI (обсуждается на собеседовании).Что мы предлагаем:карьерный рост: старший специалист → Team Lead;официальное трудоустройство;наставничество и поддержку на всех этапах;работу в дружелюбной команде и международной IT-компании.Если вакансия вам интересна — откликайтесь на hh.kz или пишите в Telegram (контакты в вакансии), добавив пометку «ассистент в отдел продаж» и приложив резюме.The company has developed and tested a ready-made solution for omnichannel virtual contact centers, consisting of several blocks, including:✅CRM✅ATC✅No-code business process designers✅ voice and text robots indistinguishable from living people and machine learning algorithms.We divide virtual contact centers into 3 types:1. Telemarketing (customer acquisition)2. Retention (customer retention and return, LTV increase)3. Customer support (incoming line: voice and text)At the moment, we have selected 4 industries in which we already have large customers - leaders in their industry:1. Retail lending: MFIs, PDL, Retail lending by banks;2. Retail & ecommerce: food, clothing, electronics and household appliances, new buildings, car dealerships;3. Igaming (gambling): sportsbook, casino, lottery companies;4. Medicine: private and public clinics;The main regions where we work:1. CIS;2. LatAm;3. Asia;4. Europe + Australia + Canada;5. Turkey;- the main volumes are for the countries listed above, but we are able to work with almost all languages and are aiming to expand the list.We currently have technologies (platforms) in our hands, in which we have invested large budgets. Technologically, we are significantly ahead of similar platforms.We have a USP in the form of industry expertise and adaptation of the platform to the industries we are interested in - we are unique in some way.The solution is very effectiveThere is a whole queue of pilot clients.Our team has more than 500 people (including the necessary employees - native speakers from other countries).We are aimed at active growth and expansion in the industries we have taken on. The market allows us to grow thousands of times.At the moment, we are actively forming a team and forming work regulations. Many interesting positions are emerging.