Key Account Manager

Ancor

  • Алматы
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 7 д. назад
Responsibilities:
  • Build and strengthen long-term relationships with key clients, ensuring customer satisfaction and maximizing profitability.
  • Develop a deep understanding of the customer’s business strategy and define an account strategy that drives profitable growth and successful partnerships.
  • Create and implement a Strategic Account Management plan to expand the company’s business with assigned accounts.
  • Drive and manage key projects and major transactions (sell-in) while overseeing operational execution.
  • Manage 1–2 key accounts within a specific segment or a large regional account.
Requirements:
  • Minimum 5 years of experience in a similar position.
  • Fluency in English (spoken and written).
  • Proven experience working with lighting solutions and products (preferably).
  • Willingness to travel for business purposes.
What we offer:
  • Voluntary medical insurance (VMI).
  • Company compensation for car usage.
  • Mobile communication allowance.
  • Meal compensation.
  • Quarterly bonuses.
ANCOR – стаффинговая компания, ведущая бизнес в Центральной Азии с 2007 года. ANCOR предлагает клиентам решения в области аутстаффинга, предоставления временного персонала, аутсорсинга бизнес-процессов, рекрутмента и консалтинга, является поставщиком цифровых продуктов и решений для кадровой сферы в Казахстане, Узбекистане, Грузии, Армении, Азербайджане, Монголии, Кыргызстане, Туркменистане, Таджикистане.Головной офис компании расположен в Алматы (Казахстан). Офис компании располагается также в Астане.Более 300 компаний ежегодно пользуются услугами ANCOR. Более 5000 кандидатов находят постоянную и временную работу с ANCOR.

HeadHunter