
Rooms Sales Executive
- Нур-Султан
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Manages assigned accounts.
- Proactively identifies, qualifies, and solicits new business to achieve personal and hotel revenue goals. Focused on mid-size accounts, identifies ones with the most potential.
- Uses negotiating skills and creative selling abilities to negotiate contracts.
- Builds and strengthens relationships with existing and new customers to include sales calls, entertainment, FAM trips, sales blitz etc.
- Conducts site inspections.
- Coordinates and communicates verbally and in writing with customer (internal and external) regarding details. Follows up with customer.
- Possesses excellent telephone sales skills.
- Possesses knowledge/appreciation of The Ritz-Carlton Hotel Company, brand culture, philosophies and initiatives.
- Follows all sales strategy as specified by the Director of Sales & Marketing.
- Possesses necessary software knowledge (Microsoft Office, Opera, etc).
- Put all customers’ information in Opera S & C.
- Makes presence known to customer at all times during this process. Greets customer during the event phase and hands-off to the CCS department for the execution of details.
- Sets a positive example for guest relations.
- Participate in pre-event meetings.
- Empowers ladies and gentlemen to provide excellent customer service. Ensures ladies and gentlemen understand expectations and parameters.
- Reviews comment cards and guest satisfaction results with leaders.
- Adheres to all standards, policies, and procedures.
- Performs other duties as assigned to meet business needs.
- University graduate
- Strong sales skills.
- Strong communication skills (verbal, listening, writing).
- Knowledge of food presentation, and banquet and event service operations.
- Knowledge of overall hotel operations as they affect department.
- Knowledge of contract management.
- Knowledge of governmental regulations and safety standards.
- Мы предлагаем конкурентоспособную заработную плату и лучшие в своем классе льготы для повышения качества жизни каждого человека (самая высокая базовая заработная плата в гостиничной индустрии, сервисный сбор за обслуживание в размере до 30% от базового оклада, бесплатный транспорт, бесплатное питание при исполнении служебных обязанностей, тренажерный зал исключительно для дам и господ, 50% скидки на все гостиничные услуги, медицинская страховка, потрясающие командные вечеринки и многие другие мероприятия)
- Солидные инвестиции в обучение и развитие наших Дам и Господ для реализации индивидуальных устремлений (Индивидуальные планы развития, культурные тренинги бренда The Ritz-Carlton, возможности перекрестного обучения в разных отделах и участие в международных рабочих проектах)
- Первоклассные программы признания, призванные оживить нашу культуру доверия, честности, уважения, открытости и преданности делу с денежной премией до 500 000 тенге
- Программы TakeCare и Community Footprints, которые вдохновляют наших Дам и Господ на то, чтобы положительно влиять на жизнь других людей
- Мы самый узнаваемый люксовый бренд в мире гостеприимства
- Позитивное мировоззрение и общительный характер
- Теплое, ориентированное на людей поведение
- Командный подход
- Талант обращать внимание на мельчайшие детали
- Гибкость, умение решать проблемы и способность работать в режиме многозадачности
- Предыдущий опыт работы в сфере гостеприимства и знание иностранных языков являются большим плюсом
HeadHunter