МіндеттеріHR бағыты:Жүмыскер қабылдау, жариялау, сұхбат жүргізу, ұсыныс беру.Кадрлық іс жүргізу: еңбек шарттары, бұйрықтар, демалыс/ауру парақтары, жеке істер, жұмыс уақыты есебі.HR құжаттары мен саясаттарын әзірлеу және енгізу, ішкі коммуникацияларды жүргізу.Еңбекақы, әлеуметтік пакет және жеңілдіктер бойынша бухгалтериямен/қаржымен үйлестіру.Офис-менеджмент:Кеңсе жұмысының күнделікті үздіксіздігін қамтамасыз ету (рецепция, қоңыраулар, хат-хабар).Жабдықтар мен кеңсе тауарларын сатып алу, жеткізушілермен және мердігерлермен жұмыс.Келісімшарттар мен шот-фактура айналымын бақылау (бірге жұмыс істейтін бөлімдермен).Іссапарлар мен кездесулерді ұйымдастыру.Кеңсе инфрақұрылымы: қауіпсіздік, тазалық, жөндеу/техқызмет көрсету жұмыстарын үйлестіру.Ішкі іс-шаралар мен корпоративтік оқиғаларды өткізуге қолдау.Деятельность по проведению геологической разведки и изысканий