Revenue Manager/Табыс менеджері/Менеджер по управлению доходами

Sheraton

  • Нур-Султан
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 22 д. назад
esponsibilities:Control and optimize transient and group sales.Analyze sales performance, identify trends, and prepare reports.Develop and implement pricing and positioning strategies for the hotel.Ensure accuracy of information in reservation systems and distribution channels.Collaborate with Sales, Reservations, and Marketing departments to achieve overall goals.Support and implement Marriott International brand initiatives.Conduct regular strategic meetings on revenue management.Requirements:Bachelor’s degree in Business Administration, Finance, Economics, Hotel Management, or related fields.Minimum 3 years of experience in Revenue Management, Sales, or Marketing.Proficient in Opera PMS and other hotel software (MS Office, POS systems, demand forecasting systems).Strong analytical skills and ability to work with large data sets.Fluency in English.Excellent communication skills and ability to work in a team.We Offer:Employment with the international hotel chain Marriott International.Complimentary meals in the staff cafeteria.Morning and evening transportation.Uniform provided and maintenance included (if needed).Opportunities for professional growth and career advancement.Friendly team and world-class corporate culture.Міндеттері:Транзиттік және топтық сатуларды бақылау және оңтайландыру.Сату көрсеткіштерін талдау, трендтерді анықтау және есептер дайындау.Қонақүй үшін баға қою және нарықтағы позициялау стратегияларын әзірлеу және енгізу.Брондау жүйелері мен тарату арналарының ақпараттарының дұрыстығын қамтамасыз ету.Жалпы мақсаттарға жету үшін сату, брондау және маркетинг бөлімдерімен үйлестіру.Marriott International брендтік бастамаларын қолдау және жүзеге асыру.Табыс менеджменті бойынша тұрақты стратегиялық кездесулер өткізу.Талаптар:Бизнес-әкімшілендіру, қаржы, экономика, қонақүй менеджменті немесе ұқсас сала бойынша жоғары білім.Revenue Management, сату немесе маркетинг саласында кемінде 3 жыл тәжірибе.Opera PMS және басқа қонақүй бағдарламаларын (MS Office, POS жүйелері, сұранысты болжау жүйелері) сенімді меңгеру.Күшті аналитикалық қабілеттер және үлкен деректермен жұмыс істей білу.Ағылшын тілін білу.Жоғары коммуникациялық дағдылар және командалық жұмысқа бейімдік.Біз ұсынамыз:Marriott International халықаралық қонақүй желісінде жұмыс істеу.Қызметкерлерге арналған асханада тегін тамақтану.Таңертең және кешкі уақытта қызметкерлерді жеткізу.Униформа беріледі және оған күтім жасалады (қажет болған жағдайда).Кәсіби дамуға және мансаптық өсуге мүмкіндіктер.Достық ұжым және әлемдік деңгейдегі корпоративтік мәдениет.Обязанности:
  • Контроль и оптимизация транзитных и групповых продаж.
  • Анализ показателей продаж, выявление трендов и подготовка отчетов.
  • Разработка и внедрение стратегий ценообразования и позиционирования отеля.
  • Контроль актуальности информации в системах бронирования и каналах дистрибуции.
  • Взаимодействие с отделами продаж, бронирования и маркетинга для достижения общих целей.
  • Поддержка и реализация инициатив бренда Marriott International.
  • Провеение регулярных стратегических встреч по управлению доходами.
Требования:
  • Высшее образование (бизнес-администрирование, финансы, экономика, гостиничный менеджмент или смежные специальности).
  • Опыт работы в сфере Revenue Management, продаж или маркетинга от 3 года.
  • Уверенное владение Opera PMS и другими гостиничными программами (MS Office, POS-системы, системы прогнозирования спроса).
  • Отличные аналитические навыки и умение работать с большими массивами данных.
  • Знание английского языка.
  • Высокий уровень коммуникации и умение работать в команде.
Мы предлагаем:
  • Работу в международной гостиничной сети Marriott International. Бесплатное питание в корпоративной столовой.
  • Развозка утром и вечером.
  • Предоставление униформы и уход за ней (при необходимости).
  • Возможности для профессионального развития и карьерного роста.
  • Дружный коллектив и корпоративную культуру мирового уровня.
At Sheraton, we go above and beyond in everything we do. We are inspired by our guests and one another – and are driven to make things better. We love what we do, and we give it all we’ve got – on property and off. When guests stay with us, it’s not just a room with a bed that they’re buying. It’s an experience. We’re looking for someone who is ready to go beyond in everything they do. If you are someone with a genuine drive to improve your life and the lives of those around you, we encourage you to explore careers with Sheraton.Sheraton Astana Hotel is an equal opportunity employer. We believe in hiring a diverse workforce and sustaining an inclusive, people-first culture. We are committed to non-discrimination on any protected basis, such as disability and veteran status, or any other basis covered under applicable law.It is time to explore the capital of Kazakhstan from its core, Sheraton Astana Hotel, a contemporary destination located in the heart of Astana within walking distance of state offices, business premises & leisure facilities. We offer 291 thoughtfully appointed rooms, suites and serviced apartments with stunning views of the city and flawless atmosphere. Settle in for a meal or enjoy a cocktail at one of our dining outlets. Visit Baiterek tower or Khan-Shatyr with an effortless stroll across Nurly Zhol Boulevard. Our hotel has the largest SPA in the city and takes advantage of over 800 square meters of meeting space of the hotel, including a gorgeous Ballroom and five meeting rooms for the best gathering experience. Delicious options of restaurants are at your service: flagship meat restaurant SALTER’S and wonderful all day dining restaurant Emiliya.

HeadHunter