
Директордың бөлшек бизнес бойынша орынбасары/Заместитель директора по розничному бизнесу
- Семипалатинск, Восточно Казахстанская область
- Постоянная работа
- Полная занятость
- күшті адамдар жиналатын орын;
- Қазақстанның ТОП-5 жетекші банктерінің қатарына кіреді;
- банк қызметі нарығында 20 жылдан астам уақыт бойы қызмет көрсетеді;
- шамамен 4000 қызметкері бар;
- еліміз бойынша 20 филиалы бар.
- Филиалдың клиенттік базасын кеңейтуді қамтамасыз ету.
- Бөлшек бизнес өнімдері мен қызметтерін сату көлемін ұлғайту және филиалдың депозиттік/кредиттік портфелінің сапасын жақсарту, сондай-ақ серіктестер желісіне СЖС (ПТС) тарту бойынша шараларды ұйымдастыру мен жүзеге асыруды бақылау.
- Филиалдың карточкалық бизнесін дамыту.
- Клиенттік тәжірибені жақсарту және клиенттерге ұсынылатын сервис сапасын арттыру, сондай-ақ клиенттерге қызмет көрсету сапасын арттыру саласындағы Банктің міндеттерін іске асыру.
- Филиалдың клиенттерге дұрыс және уақытында қызмет көрсетуін ұйымдастыруды бақылау.
- Басшылық қызметте 3 жылдан астам жұмыс тәжірибесінің болғаны абзал.
- Үлкен көлемдегі ақпаратты талдай және жүйелей білу, объективті қорытынды жасау, стандартты емес жағдайлардан шығу, басты мәселелерді анықтап, шешім қабылдай алу.
- Адамдармен жұмыс істей білу, олардың тілін табу, команданың жұмысын ұйымдастыру.
- Аналитикалық және ұйымдастырушылық дағдыларының: Банктің ақпараттық жүйелерімен жұмыс істеу дағдысы, іскерлік хат алмасу, коммуникативті дағдылар, көпшілік алдында сөйлеу, оқу-жаттығу және презентациялар өткізу, қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді жоспарлау бойынша жұмыс дағдылары, Банк өнімдері мен бөлшек бизнес қызметтерін сату дағдыларының болғаны абзал.
- место сильных людей;
- входит в ТОП-5 ведущих банков Казахстана;
- более 20 лет на рынке банковских услуг;
- около 4 000 сотрудников;
- 20 филиалов по всей стране.
- Обеспечение расширения клиентской базы филиала.
- Контроль над организацией и проведением мероприятий по увеличению объемов продаж продуктов и услуг розничного бизнеса и повышения качества депозитного/кредитного портфеля филиала, а также по привлечению ПТС в партнерскую сеть
- Развитие карточного бизнеса филиала .
- Реализация задач Банка в области улучшения клиентского опыта и повышения качества предоставляемых клиентских сервисов, а также повышения качества обслуживания клиентов.
- Контроль над организацией надлежащего и своевременного обслуживания клиентов филиала .
- Опыт работы на руководящей должности более 3 лет.
- Умение анализировать и систематизировать большие объемы информации, делать объективные выводы, справляться с нестандартными ситуациями, определять приоритеты и принимать решения.
- Умение работать с людьми, находить подход к ним, организовывать работу команды.
- Аналитические и организаторские навыки: навыки работы с информационными системами Банка, ведения деловой корреспонденции, навыки коммуникации, публичных выступлений, проведения обучения, презентаций, рабочие навыки краткосрочного и долгосрочного планирования. Навыки продаж банковских продуктов и услуг розничного бизнеса.
HeadHunter